Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWszystko fajnie, ale kiedy powstaną nowe zamienniki legend klasy użytkowej - nowy bandzior, fazer, hornet. Coś co pozwoli w miarę komfortowo przekroczyć dwie paczki nie męcząc przy tym dupska i portfela. Takie połówki z niecałymi 50cioma konikami to zaprzepaszczenie szansy. O wiele lepszym rozwiązaniem było by wykrzesanie z nich jakieś 80 kucyków. Wtedy można by liczyć na sukces. Dziś, jeśli ktoś będzie potrzebował połówki, to kupi używaną (jedną z miliardów), bo będzie to najprawdopodobniej pierwsze moto, na które funduszy będzie brakło, co jest jednoznaczne z "salony omijamy". Motocykliści z doświadczeniem to ci którzy najczęściej wybierają się do dilerów, jednocześnie nie chcą pakować się na maszyny do zabijania właścicieli i te do redukowania pod wiatr. Zostają przebierki nie modernizowane od lat, a takie cebule mogły by to zmienić, ale chyba im się nie uda
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza